első nap

2011.08.27. 11:33

 Második nap -város nézés

 

A tegnapi nap úgy végződött, hogy kb. 22 körül bedőltem az ágyba és ilyen mélyen nem emlékszem mikor aludtam. Szobatársam mikor és hogy jött vissza nem hallottam.  

3.30-kor viszont kipattant a szemem és már csak forgolódtam. Látom Ő is megvan, hála égnek nem horkol, én lehet, hogy horkoltam. 6-ig bírtam a forgolódást, megterveztem a mai napomat, bejárom a város – állítólagos- legszebb helyeit. Természetesen este megírom mennyivel csúnyább GödnélJ. Este bepótolom az email küldést is mindenkinek.  Végre WC-re is sikerült menni….

Kinéztem és esett az éjszaka,  borult volt az idő. Képeket készítek, tegnap nem akartam azzal a reménnyel, hogy esetleg ma szép idő lesz. Öltözök és indulás.

Kezdésnek egy szép parkon keresztül mentem ahol először láttam papagájokat a fákon. szép zöldek voltak.  Sajnos újra elkezdett esni, így nem indultam a város felé inkább bevásárolok pár dolgot. A közelben van egy kis bolt szinte minden kapható. Az árak!!hogy ez a bolt drága vagy sem azt nem tudom, de a blokk alapján írom az árakat

1,5l ásványvíz                   1.11 dollár

2l tej                                     3.79 dollár

400g magos kenyér        1,85 dollár

avokadó db                       99 cent ( olcsó mert szép nagyok)

Zöld Alma 3db 0,5kg      4,46 dollár   (……..jesszus (Judit))

más árak!!

Hazajöttem és reggelire avokádót reggeliztem kenyérrel ,ezt imádom. Újra meg próbálok bejutni a városba, buszmegállóban mindenki (Hihowareyoutoday). Döbbenetes hogy mennyire más emberek, szinte már nekem kellemetlen…Annyira kedvesek a türelmük pedig határtalan.Felszállok a buszra nagyon tetszik a bérlet megoldás. Mindenkinek van egy kártyája amit előre feltölt bármilyen összeggel, felszállásnál egy leolvasóhoz csak oda tartja és elindul a számolás, leszálláskor újra leolvassa és már kiírja mennyit vont le és mennyi van még. Ismét döbbenek, hogy sokan megköszönik a sofőrnek az utat (???), középről is oda kiált.

Nagyi…megáll a busz kinyílik az ajtó, nagymama észre veszi, hogy esik, majd az ajtóban megáll előveszi a tatyóból az ernyőt,elkezdi kinyitni majd végre leszáll.. Addig mindenki vár. hát ez Pesten…..????

Vettem én is egy kártyát mindenre érvényes.  A tömegközlekedés a folyónis megoldott. folyamatosan járnak kis hajók végig a városon át egyik oldalról a másikra nagyon szépek belül tiszta csendes és gyors. Menetrend szerint jár és 1-2 perc a max.késés.  Volt többször, hogy csak egy ember szállt föl vagy le, tömegközlekedésen még soha nem volt vagy nem láttam tömeget, mindig van hely több is.Visszafelé azzal jöttem. Elgondolkodtam, hogy a Duna majdnem háromszor ilyen széles milyen jó lenne Szentendrétől Csepelig??

A South Bank részt szerettem volna jobban megnézni ,de majd jobb időben.

Sajnos a városban igen rákezdett az eső,  és a sok fényképezésből nem lett semmi. A mai nap így a végére talán kellemesebb volt, mint a tegnapi, picit magányos vagyok már három nap eltelt, hogy beszéltem valakivel személyesen. Az idő eltolódásból csak annyit érzek,hogy állandó fáradtság van rajtam, remélem annak tudhatom be. Próbálok sok mindent leírni,amit tapasztalok.

Estefelé újra bementem vacsizni valamit. Sajnos Indiai curryra álltam be, de szombat délután kezd kihalni a város és a gyorsétkezdékben már csak maradék volt, így az Indiai kimaradt, helyette Fish and chips. A nénike akkora adagot adott 7dollár ért alig bírtam megenni és nagyon finom volt. Ülök a bevásárló központ ebédlő részén és az egyik pultnál villogó táblát rak ki az eladó a következő felirattal. Öröm órák minden 50% engedmény. Kár hogy nem akkor jöttemJ

Már itthon vagyok és befejezem a blog írást.

 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://gyimik.blog.hu/api/trackback/id/tr733183535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása