utazás 2.

2011.08.26. 10:37


Szingaporeból kellemes hat órás repülés után verő fényes napsütésben leszálltunk Brisbaneben.

Nagyon szigorú a vámvizsgálat, sorban állás, közben kutyákkal járnak körbe és szimatolják a csomagokat. Ezen kívül még átvilágítják. De természetesen minden rendben ment.

Reptéren taxi (Yellocab) fiatal indiai srác két éve él itt minden szép, csak a nyár nagyon meleg.  A város szép rendezett. A suliba korán érkeztem így egy órát várni kellett. Végre megnyitott a recepció és már a nevemmel ellátott boríték ott volt az asztalon, megkaptam a kulcsot és meg tudtam hogy nem egyedül vagyok. Igaz, számítottam rá.

DÖBBENET!!!!!!!!!!!!!!

benyitok a szobába a lábszagtól nem kapok levegőt, talpam ragad a padlóra,a rendetlenségtől ép beférek. Az ágyam szépen megágyazva tiszta törülköző vár. Kedves, angolul ép hogy tudó,  szerintem úgy 25 körüli Thai fiú próbál segíteni, de szerintem látta a döbbenetet az arcomon. Nem pakoltam ki, viszont tusolnom már nagyon kellett így két nap után, persze undorral….

Felöltöztem és irány a város. A portán azért meg kérdeztem, hogy takarítás mikor lesz.

 A város nagyon szép rendezett sehol egy szemét, se csikk a földön. Ami furcsa, hogy hogy 1,8-an lakják a belvárost, mégsem volt zsúfolt, sok üres pad, szép parkok. Viszont mégsem tetszik ,de hogy miért, nem tudom.

Fáradt vagyok, két napja szinte alig aludtam, vagy csak a szállás miatt , nem tudom, kiderül.

Nagyon sokat gyalogoltam kb.  3-4 órát. A szálláshoz vissza érve, kedvenc  szobatársam sehol, így tudok egy kicsi pihenni. Az éjszakától nagyon félek.majd írok.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyimik.blog.hu/api/trackback/id/tr723181512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása