hinta

2010.10.18. 13:43

Rengeteg dolog történt velünk az elmúlt időszakban.

Zuhanás a mélybe: Bertók Zoli nem válaszolt, majd elmentünk a Millenáris Parkba egy előadásra, ahol is teljesen átalakult a véleményünk arról, mennyi is az a pontszám, amit igazán,biztosan el tudunk érni.Mind a nyeltudást (magyar) másképpen értékeltük, mert csak azoknak jár a plusz 5 pont a magyar nyelv - mint közösségi nyelv -  ismeretéért, akik felsofokú végzettséggel rendlkeznek. És a családban megszerzett sikeres ielts vizsga sem számít nálunk bele a plusz megszerezhető pontokba, hiszen csak 18 éves kor feletti családtagról lehet szó, és nálunk Martina csak 14 (nagy túlzással 15) éves.

Emelkedés:Gondoltuk, hogy elküldjük az adatlapunkat ennek a cégnek, és részt veszünk egy személyes konzultáción, hátha mégis van esély...Az előzetesen elküldött adatok alapján nemleges volt a válaszuk, de erőltettük, hogy beszéljünk személyesen... Elmentünk a találkozóra, és láss csodát: a végkifejlet az volt, hogy 176-os vízumra 110 ponttal van esély a vízumszerzésre.Nyomban felhívtam nővéremet, majd a barátnőmet akik sajnos nem tudtak őszintén osztozni az örömömben.Deanen láttam, hogy megrettent.Megbeszéltük, hogy mivel a hétvégén megyünk egy 3 napos wellnessre, ott majd átrágjuk a megszerzett infokat, és tervezünk...

Újabb zuhanás a mélybe:A wellnessezés alatt nem igazán esett szó Ausztráliáról, amit nem is igazán tudtam hová tenni, de a koronát az tette fel az események alakulására, hogy Dean hazafelé úton kijelentette, hogy megint vívódik, nem is tudja mi legyen. Kész! Teljes döbbenet....Most akkor hol is vagyok? Önszorgalommal kerestem a lehetőségeket. Elkértem a szerződést a cégtől, megpróbáltam utánuk nézni, de sajnos sehol sem találtam infot, bejegyzett regisztrációs számot, vagy csak blog hivatkozást a cégre. És akkor megkerestem a Bertók Zolit újra.és aznap már beszéltünk is skypon.

Lassú emelkedés:Azt kérte tőlünk szerezzük meg az iskolai papírokat, a szakmai gyakorlatot igazoló munkaszerződéseket.Mindent elküldtünk amit csak találtunk, de sajnos még kevés volt, így nem tudjuk igazolni a gyakorlatot, hiszen a saját vállalkozás idején folytatott gyakorlatot hogy igazolod? működési engedély, tevékenységi kör tartalmazza, de mi bizonyítja, hogy ténylegesen végeztél az adott szakmában is tevékenységet? jelenleg ebben a lassú felemelkedési fázisban vagyunk.most a párom is pozitív,remélem siker koronázza munkánkat!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyimik.blog.hu/api/trackback/id/tr52380852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgerkati 2011.07.23. 22:31:16

Sziasztok?) várjuk a fejleményeket:)
süti beállítások módosítása