sosem gondoltam volna, hogy én is blogírásra adom fejem, de elérkezettnek láttam az időt, hogy MOST megtegyem.

a hétvégén felbolydult körülöttünk az élet, meghirdettük a házunkat, de sajnos olyan nyomott áron tudtuk csak megkötni az ingatlanközvetítővel a szerződést, hogy magunk is megijedtünk tőle. akkor már éreztem, hogy nem kerülhetem el sorsomat, blogot kell nyissak annak érdekében, hogy ha mások is hasonló tervekkel kivándorlásra adják fejüket, nyomon tudják követni lépéseinket a kezdetektől.

szóval:

Dean még mindig nem döntötte el, hogy ragaszkodik-e kitartóan a kis mézeskalács házikónkban eltöltött,egyre inkább nehézségekkel küdő életünkhöz, avagy belevág életünk második legnagyobb változtatásába. (egyszer már megpróbáltuk külföldön az életet, de a honvágy kegyetlen volt, és még az internet csodái is csak kibontakozóban voltak (nem volt skype,chat,email..)ezért visszakoztunk, és itthon rendezkedtünk be az életre. magyarországon sincs otthon,mégis megviseli, ha kis kertjét fel kell számolnia,általa ültetett fákat ,kis kapáját -melyhez ragaszkodik - itt kell hagynia.  

megértem, én is nehezen szánom rá magam, gondolkodom és gondolkodom, de sajnos nincs más választás, kis családunk Ausztráliában kell megvesse lábát.Miért pont Ausztrália? ez abból is adódik, hogy Dean bizonyos szélességi fokhoz köti az esetleges letelepedési helyszínt.(kicsit fázós, afrikai lévén nehezen viseli a fogvicsorító hideget, sőt nyáron a dunyha lecserélése is kisebb megfázással jár...) másrészt a gazdasági növekedés remélhetőleg megmarad, sőt tovább szárnyal.

Párom ezerszer képes körüljárni a témákat, még mindig az információgyűjtés időszakában van, de kitűzte határidőül szeptember 1-ét, addig igennel vagy nemmel de dönteni fog.mindegy, a blog már megvan, lehet írogatni határtalanul. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyimik.blog.hu/api/trackback/id/tr272193328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása